Умови повернення
Сайт Grey надає
можливість ознайомитися з Політикою повернення товару на grey.com.ua, виконання
умов якої є обов'язковим для всіх користувачів, які планують використовувати
цей сайт grey.com.ua.
Перед переглядом
сайту grey.com.ua (далі - Сайт) ми просимо вас ознайомитися з цією Політикою
повернення товару на grey.com.ua (далі - Політика повернення товару).
Повідомляємо вас,
що для використання Сайту вам потрібно повністю прийняти цю Політику повернення
товару. Якщо ви (далі - ви, Користувач, споживач) не приймаєте цю Політику
повернення товару, або приймаєте її частково, просимо вас не використовувати
Сайт.
Користуючись цим
Сайтом, ви погоджуєтеся з умовами Угоди користувача в повному обсязі, включаючи
Політику повернення товару.
Загальні
положення
1.1 Політика
повернення товару grey.com.ua включає наступні терміни:
Запит на
замовлення Купуючого для придбання та доставки товару, вибраного на Сайті.
Купуючий -
Користувач grey.com.ua, зареєстрований на Сайті, який зробив замовлення. До
Купуючого застосовуються всі положення щодо користувача, зазначені в Угоді
користувача.
Продавець -
grey.com.ua.
Товар -
продукція, представлена на Сайті.
Оплата Замовлення
2.1 Оплата
Замовлення здійснюється Купуючим наступним чином:
За допомогою
банківських карток на Сайті під час замовлення за використання Сайту.
Готівкою при
отриманні товару в відділенні Нова Пошта, з оплатою відсотка за накладений
платіж.
Через банківський
заклад при сплаті рахунку.
2.2 Сума
Замовлення складається з вартості замовленого товару.
2.3 Користувач
здійснює оплату в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеної при
здійсненні ним Замовлення на Сайті.
2.4 Користувач
отримує від продавця відповідний документ, який підтверджує здійснення
Користувачем оплати.
Доставка
Замовлення
3.1 Доставка
здійснюється за допомогою сервісу Нова Пошта.
3.2 Користувач
може замовити доставку:
В відділення
Нової Пошти.
Кур'єром до
дверей.
3.3 Вартість
послуги доставки Новою Поштою здійснюється згідно тарифів Нової Пошти.
3.4 Користувач
повідомлений про те, що отримати замовлення можна в відділенні Нової Пошти, це
було вказано при оформленні замовлення на Сайті.
3.5 Замовлення
вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі користувачеві
(Купуючому), який здійснив замовлення Товару з використанням сайту з
оформленням відповідних документів (експрес-накладна і т. д.).
3.6 Право
власності на товар у Користувача (Купуючого) виникає у момент його передачі
йому Товару перевізником (особою, яка доставила товар Користувачеві
(Купуючому)).
3.7 Право
власності на товар підтверджується документом, виданим Продавцем Користувачеві
(Купуючому) (товарна накладна, квитанція і т. п.).
3.8 У момент
отримання замовлення користувач (Покупець) зобов'язаний оглянути доставлений
товар і перевірити його на відповідність замовленню і заявленій якості,
кількості, перевірити термін придатності доставленого товару та цілісність
упаковки.
3.9 У разі
відсутності будь-яких претензій до доставленого товару користувач (Покупець),
на ім'я якого надійшло замовлення, ставить свій підпис на відповідному
документі, який підтверджує факт доставки і отримання ним відповідного товару.
Цим підписом користувач (Покупець) підтверджує, що жодних претензій до товару з
його боку не виявлено і Продавець належним чином і в повному обсязі виконав
свої зобов'язання з надання та передачі товару.
Повернення товару
4.1 Продавець
здійснює повернення товару, замовленого Покупцем, відповідно до вимог чинного
законодавства України.
Повідомляємо, що
Продавець приймає заходи щодо перевірки якості товару, зокрема термінів
придатності товару. Товар, який не відповідає вимогам належної якості, зокрема
товар, термін придатності якого минув, вилучається, оскільки вказаний товар не
може бути доставлений Покупцеві.
Тим часом
Покупець повинен уважно оглянути всі товари свого Замовлення при його
отриманні. У разі виникнення яких-небудь проблем і питань щодо Замовлення,
звертайтеся до нас за телефоном, зазначеним на сайті, для подальшого вирішення
питання. Продавцем буде уважно розглянуто ваш запит, і будуть надані
консультації щодо повернення товару.
Вимоги Покупця
щодо повернення товару виправдовуються Продавцем відповідно до вимог
законодавства.
4.2 Для
повернення товару Покупець протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки,
повинен представити:
Розрахунковий
документ, який підтверджує факт купівлі товару
Відповідне
заявлення про повернення товару, яке представник Продавця надсилає Покупцеві на
його електронну адресу при здійсненні ним повідомлення про Замовлення по
телефону, зазначеному на сайті;
Товар повинен
бути готовий до повернення і відповідати вимогам товару, щодо якого може бути
здійснене повернення.
Зазначені вище
документи та товари повинні бути відправлені Продавцеві.
4.3 У разі
придбання товару неналежної якості, в порядку та у строки, встановлені
законодавством, Покупець має право вимагати:
Вимагати заміни
товару на такий самий або аналогічний товар з числа наявних.
Розірвання
договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
4.3.1 При
визначенні товару як товару неналежної якості важливо розуміти, що отриманий
товар повинен відповідати характеристикам, зазначеним на сайті щодо цього
товару. Деякі різниці у зовнішніх характеристиках, таких як дизайн, кольори
товару, не свідчать про неприналежність якості товару та неможливість його
використання.
4.3.2 Продавцем
буде прийняти товар неналежної якості.
4.3.3 Доставка
при поверненні товару споживачем продавцю здійснюється за рахунок продавця.
4.3.4 У разі
наявності товару вимога споживача щодо його заміни повинна бути негайно
задоволена, а у разі необхідності перевірки якості - протягом чотирнадцяти днів.
У разі відсутності товару вимога споживача щодо його заміни повинна бути
задоволена протягом двох місяців з моменту подачі відповідного заявлення.
4.3.5 При
розірванні договору розрахунки з покупцем в разі підвищення ціни на товар
проводяться на основі його вартості на час винесення відповідної вимоги, а в
разі зниження ціни - на основі вартості товару на момент покупки. Гроші,
сплачені за товар, повертаються Покупцеві не пізніше тридцяти днів з моменту
отримання Продавцем Товару разом із заповненим Покупцем заявленням про
повернення товару.
4.3.6 У випадку
придбання споживачем несмакованого продукту, Продавець зобов'язаний замінити
його на такий продукт, який придатний для споживання, або повернути споживачеві
сплачені ним кошти.
4.3.7 Вимоги
споживача не задовольняються, якщо недоліки товару виникли через порушення
споживачем правил користування товаром або його зберігання.
4.3.8 Для
реалізації права на розірвання договору споживач повинен зберігати отриману
продукцію у незмінному стані.
4.4 Покупець, який
придбав Товар, має право в обмін непродовольчий товар належної якості протягом
чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не відповідає його формі,
розмірам, фасону, кольору, розміру чи з інших причин не може бути використаний
ним за призначенням, і обміняти його на аналогічний у продавця, у якого він був
придбаний.
4.4.2 У разі
відсутності аналогічного товару на момент обміну, споживач має право або
придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком
вартості, або розірвати договір і отримати назад гроші у розмірі вартості
поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому
надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день
надходження товару в продажу повідомити про це споживача, який вимагає обміну
товару.
4.4.3 При
розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться
виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар,
повертаються Покупцеві не пізніше тридцяти днів з моменту отримання Продавцем
поверненого товару разом із заповненою Покупцем заявою про повернення товару.
4.5 Заява про
повернення товару.
4.5.1 При
заповненні заяви про повернення Товару, Покупець повинен вказати актуальні
достовірні дані.
4.5.2 У випадку,
якщо Покупцем були вказані в заяві недостовірні дані, або йому не було надано
всі документи, зазначені вище, необхідні для здійснення повернення Товару,
Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні
грошових коштів. Покупець розуміє і приймає на себе ризики непередачі йому
грошових коштів у даному випадку не з вини Продавця.
4.5.3 У заяві
Покупцем вказується найменування Товару, який підлягає поверненню, та інші
характеристики Товару, передбачені заявою, якщо інше не вказано в самій заяві
про повернення товару. Товар, який не підлягає поверненню згідно з
законодавством України, не може бути зазначений в заяві.
4.5.4 Покупець
повинен заповнити всі поля заяви про повернення товару, які підлягають
заповненню, виходячи з вмісту заяви.
4.5.5 Покупець не
може внести до заяви товар, який не підлягає поверненню згідно з чинним
законодавством України. У разі отримання такої заяви Продавець не може прийняти
дану заяву.
4.5.6 Про
поверненні товару в індивідуальній упаковці покупець повинен направити товар
збереженням даної упаковки і вигляду товару для того, щоб при отриманні його
Продавцем Нітрал відповідав вимогам, які встановлюються законодавством для
здійснення повернення товару.
4.5.7 Покупець
особливо уважно повинен заповнити дані про спосіб повернення йому грошових
коштів і вірно заповнити всі наведені в заяві реквізити.
4.5.8 Заява про
повернення товару повинна бути підписана Покупцем особисто і містити підпис
Покупця.
4.5.9 Разом з
Товаром Покупець надає при поверненні всі супутні документи, які надаються
відповідно до товарів, які були надані при отриманні Товару (зокрема, технічний
паспорт, гарантійний талон і т. д.).
4.5.10 У разі
невиконання Покупцем вимог щодо оформлення повернення Товару, Покупець
повідомляється про те, що Продавець має право відмовити у поверненні Товару, і
в такому разі Продавець не несе відповідальності за збереження та повернення
такого Товару Покупцеві.
У разі виникнення
яких-небудь питань щодо Товару і Замовлення, пов'язаних з доставкою,
отриманням, поверненням товару і т.д., будь ласка, звертайтеся до нас за
телефоном, зазначеним на сайті, для подальшого вирішення вашої проблеми! Ми
будемо раді вам допомогти!